\ من دخترم


آری...

من دخترم ! آنقدر زیبا که از دیدنم خسته نمی شوی...

من دخترم! آنقــدر مهربان که ندیده ای...

من دخترم! با چشمانـی زیبا و براق

من دخترم! اشک هایی دارم به اندازه ی دریا و حرف هایی دارم

گاهی بزرگتر از آسمان

 
من دخترم!  به شکل ماه و گاهی زیباتر

من دخترم!  با قدی بلند و دخترانه

من دخترم! همانی که تو بهـش میگی ضعیفه !!

من دخترم! مخلوقی عزیز در نگاه پیامبر (ص)

من دخترم! همانی که از ترس پسرهایی مثل تو

 باید مسیر مدرسه تا خانه را بدود ..

من دخترم! گاهی وقت ها شماره هایی از تو ...

گاهی چشمک هایی از تو آرامشم را گرفت ...

من دخترم! فقط به جرم دخــتر بودن !

مرد ایرانی با توأم ..

زن ظریفه ! نه ضعیف ...

ضعیف مردیه که نمی تونه یک ساعت چشم و دلشو نگه داره

من  با تو هستم ...

نگاه به بدن ظریف و زنانه ام نکن ،

 اراده کنم می توانم هویت مردانه ات را به آتش بکشم !
 
الان آقاپسرا قدره منو میدونن دیگه یا بیشتر خدمتشون عارض شم؟!!!عایا؟؟


نظرات شما عزیزان:

تاریکی 999
ساعت23:34---16 مهر 1393
دنیا بزرگ یا کوچک... فرقی دارد یا ندارد ولی یک قانون قشنگی هست که میگه هر صدفی لیاقت مرواریدا نداره پس دخترای اریایی اصیل یادتون باشه هر صدفی لیاقت شما را نخواهد داشت
پاسخ:عاااااااااااااااالی بود مر30 از شما و کامنت فوق لایکتون(چشمک)


تاریکی 999
ساعت23:16---16 مهر 1393
سلام به اصالت به ریشه به خونرگهای اریایی که هنوز تو وجود اکثر کمی هنوز در جریانن داشتم چرخی میزدم اوقات فراقتم بود اصلا اصلا اهل نظر دادن یا تو هیچ سایتی تا به حال ثبت نام نکردم بار اولمه باریکلا به شما خانوم مهتاب و این رفقای از ته دل ایرانیه مثل خودت شاید از اسم مستعارم هزار فکر بکنید همه درستن جز نامردی و اینکه مثل یه دست مال کاغذی با دختر و احساساتش بازی کرد و دور انداختش فقط میدونم اگر چهار سال اب خنک کشیدم همشون به خاطر زدن پسرایی بوده که داشتن دخترارا اذیت میکردن به امید سلامتی برای همیه شما...
پاسخ:قربون اون مرام شما!!کاش همه طرزعقایدشون از رو شما شکل گیری شه.ممنونم


Nika
ساعت12:41---22 مرداد 1393
فوق العااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااده بوووووووووووووووووووووووووود.... .

پاسخ:مر30 از نظر خوبت♥♥♥


faeze
ساعت16:35---11 مرداد 1393
هزاران لايك براي اين پستت
پاسخ:چاکره شما


m
ساعت17:59---24 تير 1393
به سلامتی اون دختری که پاکه مثل دخترای دیگه نیست و تنها ارزویش این است که در اینده مادری خوب شود....به سلامتی اون پسری که نگاهش را به هر اشغالی نمیندازه چون میدونه وقتی بزرگ شد هر اشغالی به دخترش نگاه میکنه...به سلامتی من،تو،او،همه که پاکن
پاسخ:به سلامتیشون،به سلامتیمون،به سلامتیتون....


فانوس
ساعت15:16---15 تير 1393
اخه نمیدونم چرا اشک تو چشمام جمع شد
پاسخ:بمیرم کامی جووون...آخه چرا؟؟مدارت سوخته لابد وگرنه کلا پستای من گریه نداره ها!


mهی بابا
ساعت20:09---14 تير 1393
(( آزادی ))

واژه زیبایی است كه

حتی حاضر نیست حروفش بهم وابسته باشد
تنها راه رسیدن به آزادی
رهایی از وابسته بودن است ..
پاسخ:جالب بود.سپاس


mهی بابا
ساعت20:08---14 تير 1393
به بعضیا باس گفت:
من روغـــــــــــــــــنم
شـــــــــــــــــــــــما آب
خودتم بکشی باهات قاطی نمیشم
حالا هی هم بزن
پاسخ:هه خیلی جالب بود.ممنون


mهی بابا
ساعت19:57---14 تير 1393
لایک مهتاب خانوم
پاسخ:فدای شما:)


vahid
ساعت21:25---8 تير 1393
شکسپیر میگه....وقتی کسی رو دوست داریی هر چند وقت یک بار بهش یاد آوری کن ...تا فراموشش نکنه قلبی براش می تپه
پاسخ:ممنون هم از شما داداشی همم از شکسپیر


ترلان
ساعت15:30---8 تير 1393
ﺳﻼ‌ﻣﺘﯽ ﺍﻭﻥ کسی ﮐﻪ ﺷﺎﺩﯼﺷﻮ ﺑﺎ دوستاش ﺗﻘﺴﯿﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ
ﺍﻣﺎ ﻏﺼﻪ ﺷﻮ ﺑﺎ ﺳﯿﮕﺎﺭ !
پاسخ:به سلامتیش


vahid
ساعت8:33---6 تير 1393
دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت..
تو ساده باور کن من سخت دوستتدارم...
پاسخ:ممنون


فاطمه
ساعت17:33---4 تير 1393
عاشق اهنگتم....
پاسخ:ماشالا خوش سلیقه ای پ


ترلان
ساعت0:53---4 تير 1393
شنیــدم این پـسـربـچـه کـوچـیکـا به خـالـه مـهـدشون میگـن :
مـهساجون ، پـری جون ، اِلـی جون و … اینا خیلی خـرشانسن ،
زمان ما اسم مربیمون خانوم عبدالمطلبی بود
پاسخ:هه.عجیباقریبا:))


مهرنوش
ساعت17:40---2 تير 1393
سلاااام ....مهتاب جووووون خودم......انصافا ب صورت خیلی خیلی ویژه دهن بعضی پسرا رو آسفالت کردی.... بهم سربزن ....منتظرم .....پست جدیدم گذاشتم
پاسخ:هه..فدای خودم!!دمم گرم:))چشم عزیزدلم گازشوگرفتم دارم میام...............


vahid
ساعت7:27---1 تير 1393
روزگار نبودنت را دیکته میکند...من مثل همیشه صفر شدم...هنوز نبودنت را یاد نگرفتم
پاسخ:زیبا


ترلان
ساعت20:52---31 خرداد 1393
یکی از فانتزی هام اینه که ازم بپرسن: علم بهتر است یا ثروت؟!؟؟
منم کلی فکر کنم و بگم هیچکدوم! خــــــــواب رو عشقه!!!!!!
پاسخ:البته خواب از رو غفلت ن ارزشی نداره گلم


یاقوت
ساعت19:34---31 خرداد 1393
لایک
دلم به حال پسری سوخت

که وقتی گفتم کفش هایم را خوب رنگ کن

گفت : خاطرت جمع مثل سرنوشتم برایت سیاه میکنم
پاسخ:اوخی............:((


وحیده
ساعت11:39---31 خرداد 1393
با متنت حال کردم رفیق فقط خواهش میکنم این اهنگ وبو عوض کن
پاسخ:خیلی دوسش دارم خب:((چشم یه فکری میکنیم دربارش


صدف
ساعت10:20---31 خرداد 1393
زن ظریفه نه ضعیف این جمله روخوب اومدی
پاسخ:میدونم میدونم میدونم.ممنون


مائده
ساعت11:30---30 خرداد 1393
زنها هرگز بار اول نمیگوید تو را دوست دارم

ولی وقتی از تو پرسید که مرا دوست داری؟

بدون که درون آنها جای گرفته ای
پاسخ:لایک


مهران
ساعت6:52---30 خرداد 1393

سلامتی دخترایی که هنوز دوس داشتنین.هنوز مرد و با آهن پاره ای که زیر پاش نمی سنجن.همونایی که بوی عشق میدن.اونایی که مهربونن.همونایی که یه خورده لوسن و اگه کسی دوسشون داشت نارو نمی زنن بهش....همونا که تا تهش هستن.سلامتی این فرشته های زمینی.به خصوص نوع ایرانیش.با این که کمیاب شدن ولی هنوز هستن اگه از اینا پیدا کردین بزارین رو سرتون@} ;-

پاسخ:موافقم.بدون شرح


فاطمه
ساعت22:22---29 خرداد 1393
اجی محشری بخدااا..پست جدید نمیزاریو نمیزاری ولی وقتی میزاری عالیه...دمت گرم اجی...
پاسخ:مر30فاطمه ی گلم.لطف داری


ترلان
ساعت21:46---29 خرداد 1393
وقتی ازیکی میپرسی مابه هم میرسیم؟
واون بعدچنددقیقه سکوت میگه شاید...
.پامیشه میره...
دیگه ازش نپرس...
اون یادعشقی افتاده که بهش نرس
پاسخ:هی


گیتی
ساعت21:24---29 خرداد 1393


واقـــعـــا بـــرات مــتــأسـفــم، مـــن بــا تـــو صـــادق بـــودم امــا تــو بــا مــن جــعـــفـــر



هرچندکه امیدی نی ولی امیدوارم نمونه هرچارتامون قبول شیم
پاسخ:چقد حاشیه داره این کامنتت!!!امیدوجعفروصادق؟؟؟؟!!!:))))


parisa
ساعت15:35---29 خرداد 1393
ماشین با من
جاده اش با من
صدای بلند ضبط و آهنگ های ابی و داریوش با من
بردنت به جنگل خیس و بارون خورده با من
جمع کردن هیزم با من
درست کردن آتیش با من
دیوونه بازی ها با من
مستی با من
دریا بردنت با من
دیدن غروب با من
مست کردنت با من
بغل گرفتنت کنار آتیش رو به دریا با من
صبح واسه دیدن طلوع خورشید بیدار کردنت با من
یه دنیا خاطره و حس خوب برات ساختن با من....
فقط بودن با تو...
فقط و فقط بودن از تو...
پاسخ:هه.کامنتای جینگیل مستی میذاری واسم پریساجون؟!!بهتره بدون شرح بگم چون کامنتت زیاد حاشیه داشت!


saeedsingle
ساعت12:00---29 خرداد 1393
وااااااااااااو

تو بهترینی

پاسخ:فدای آقاسعید


alone
ساعت18:09---28 خرداد 1393

salam na man ghadr nmidonam khedmatam arez shoo linket kardam dost dashti linkam kon bye
پاسخ:ای بابا هرچی از کمالاتم بگم کمه ها!الان میام مفصل عارض میشم!هرکس دیگه ایم مشکل داره تا کلاس فوق العاده بذارم؟؟
پاسخ:هرکار کردم وبت پایین نمیرف ک نظر بدم فدات ولی لینکیدمتا:)خوش باش



єяƒαη
ساعت14:54---28 خرداد 1393
خودتو چش نزنی انقدر تعریف میکنی از خودت
پاسخ:والا داداشی قابل تعریفم هسم...:))ماشالا به خودم.ایول بخودم:))


آذر
ساعت13:34---28 خرداد 1393
ایووووووووووووووووول دمه همه ی پسرا رو سرویس کردیییییییییییییییی
پاسخ:ن من اصولا با سرویس مخالفم.بیشتر با آسفالت حال میکنم:))


shima
ساعت12:11---28 خرداد 1393
به سلامتیه رفیقی که میتونست دورت بزنه اما دورت گشت !
پاسخ:باریکلا بهش


parisa
ساعت11:53---28 خرداد 1393
گاهـے

بـہ انـבازه ے یـک مـرבه פֿـستــہ اҐ ..

آنـقـבر کـہ مـے تـرسـم

بـخـوابـم و בیـگـر بیـבار نـشـوҐ ....!!
پاسخ:ممنون پریسا جون


parisa
ساعت11:51---28 خرداد 1393
تــَمآم هوآ رآ بو مـے کشم

چشم مـےدوزم

زل مـے زنم…

انگشتم رآ بر لبآטּ زمیـטּ مے گذآرم:

” هــــیس…

!مـے خوآهم رد نفس هآیش بـﮧ گوش برسد…!”

امآ…!

گوشم درد مـےگیرد از ایـטּ همـﮧ بـے صدآیـے

دل تنگـے هآیم را مچالـﮧ مـے کنم و

پرت مـے کنم سمت آسمآטּ!

دلوآپس تو مـے شوم کـﮧ کجآے قصـﮧ مآטּ سکوت کرده ایـے

کـﮧ تو رآ نمـے شنوم
پاسخ:هی.زیبا بود و خیلی غمگین


امیرمحمد
ساعت11:26---28 خرداد 1393
سلام لینکت کردم لینکم کن ممنون که به وبلاگم سر زدید
پاسخ:وظیفس.چشم داداشی


saman
ساعت11:15---28 خرداد 1393
یه لایکه گندددددددددددده
پاسخ:مررررررررررر3ی!


vahid
ساعت9:34---28 خرداد 1393
دوست داشتن کسی که شمارو دوست نداره...
مثل بغل کردن کاکتوس میمونه....
هر چی محکم تر بغل کنی بیشتر آسیب می بینه...
پاسخ:آره آره.باس حواسمون باشه.ممنون


Rooze19
ساعت0:50---28 خرداد 1393
زیبا بود افرین ابجی جون
پاسخ:قربونت


Faryad
ساعت0:35---28 خرداد 1393
زيبا بود ولى دست نگهدار هويت ما رو به آتش نکش آروم آهسته پيوسته با ما قدم بردار تا از لذت راه رفتن با ما بهره ببرى...
پاسخ:به به آقا احساااااااااااااااااااااااااااااان.................... ازین طرفا؟!!!!چشم چشم.برادرا آماده شید فرمانه رژه دادن صادر شد


مهران
ساعت0:26---28 خرداد 1393
سلام این متن زیبا تقدیم به همه دختران پاک و مهربون سرزمینم ایراااااااااان
در اولین صبح عروســی ، زن و شوهــر توافق کردند که در را بر روی هیچکس باز نکنند . ابتدا پدر و مادر پسر آمدند . زن و شوهر نگاهی به همدیگر انداختند . اما چون از قبل توافق کرده بودند ، هیچکدام در را باز نکرد . ساعتی بعد پدر و مادر دختر آمدند . زن و شوهر نگاهی به همدیگر انداختند . اشک در چشمان زن جمع شده بود و در این حال گفت : نمی تونم ببینم که پدر و مادرم پشت در باشند و در را روشون باز نکنم . شوهر چیزی نگفت ، و در را برویشان گشود . سالها گذشت خداوند به آنها چهار پسر داد . پنجمین فرزندشان دختر بود . برای تولد این فرزند ، پدر بسیار شادی کرد و چند گوسفند را سر برید و میهمانی مفصلی داد . مردم متعجبانه از او پرسیدند : علت اینهمه شادی و میهمانی دادن چیست ؟ مرد بسادگی جواب داد : چـــون این همـــون کسیــــه که ، در را برویم باز میکنـه !!!
پاسخ:ممنون اقا مهران.خیلی قشنگ بود *دخترا پرچما بالاااااااااااا*


???????????????????????
ساعت22:47---27 خرداد 1393
چه اتشین
پاسخ:هه


گیتی
ساعت16:54---27 خرداد 1393

خاک دعالم بااین پستای خاک برسریت نگاه به بدن زنانه ام نکن بی شفور زنانه خعیلی بی ادبی واقعاکه تواین جوری نبودی حالا بین خودمون چارتابود یه چیزی ول دیگه تووب که محل عبورومرورهمه هس مخصوصا پسراکه دیگه غیرقابل تحمله برووبم منم یه پستبرادخترونه گی گذاشتم این من کجااین خاک برسری توکجا یادبگیرنصف قدمنوداری ولی بازهم؟؟؟؟؟؟؟؟ ولی اگه خودمونی بود قشنگ ترمی شد امیرخاله هم اومد قربونش بشن همه من دیگه درگیره اونم مگه اون بخوابه من بیام پای کامپیوتر...


پاسخ:بدون شرح...


مجتبی
ساعت15:19---27 خرداد 1393
سلام مهربون ممنون از محبتت که به وبم سر زدی و نظر دادی خوشحالم کردی
واقعا وب جالب و نایسی داری امیدوارم هر چه بهتر و جالبتر بشه
موفق باشی مهربون به امید داشتن لحظه های شاد توی زندگی ات
تا درودی دیگر بدرود
پاسخ:به به.درود به آقا مجتبی:))ممنون از محبتتون


vahid
ساعت14:25---27 خرداد 1393
روزها بی تو میگذرد وشب ها با تو نمیگذرند تمام درد من این است
پاسخ:عجیبا قریبا!!


vahid
ساعت14:23---27 خرداد 1393
در کنار ساحل دریایی غم قایقی میسازم از دلواپسی...
بر دو سوی پرچمش خواهم نوشت یک مسافر از دریایی بی کسی...
پاسخ:خیلی قشنگ بود آقا وحید بعداز عمری یه شعر با قافیه دیدیم:))ممنون


گیتی
ساعت14:18---27 خرداد 1393
بایداولش مینوشتی تعریف ازخودنباشه اصن تعریف نکردی ازخودتا اتیشت درموردنمره خوابیدترسیدم از بخدااون جوری به خونمون زنگ زدی گفتم چیکار کردن اینجوری زنگ زدی
پاسخ:چرا مینوشتم خب؟؟خیلیم تعریف از خوده:)))))هه آره اون حل شد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 27 خرداد 1393برچسب:, | 9:33 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |